czwartek, 6 grudnia 2012

Powoli final


kartek świątecznych..
a ja ciągle dokupuję różne przydasie :) ostatnio będąc w sklepie kupiłam stickersy - nie, żebym pilnie potrzebowała, tak po prostu - bo mi się podobały! :) potem bardzo długo zastanawiałam się, jak je spożytkować, bo nigdy wcześniej nie używałam naklejek..
no i z tego myślenia wyszły takie karteczki



i jeszcze dwie gwiazdki, bo znalazłam kawałek tektury falistej po jakimś czymś :)




za napisy ślicznie dziękuję szmek-bloguje i jolagg


6 komentarzy:

  1. całkiem Ci wyszło to zastanawianie... bardzo ładne karteczki:0

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne kartki! Te z gwiazdkami podobają mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Bardzo mi się podobają, dobrze wyglądałyby u mnie na półce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne i eleganckie karteczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne ...
    Mi również bardzo się podobają ...
    Piękny granat w pierwszym zestawie ... świeczka wygląda urokliwie na jego tle ...

    OdpowiedzUsuń